Neu hier? Lies hier über unser Motto gemeinsam statt einsam.
Mitglied werden einloggen

Passwort vergessen?

10 7

EHRENDES ANDENKEN BEWAHREN

Von egalis Montag 05.11.2018, 00:42

„Naar trürig sünd wi, dat uns leev Lidd so tomal van uns gahn is. Wi willen hum alltied in Ehr hollen un an hum denken.“

So of anners is mennig Truranzeig in ´t Bladd to lesen. Wenn ik dat lesen doo, denk ik faak: Wo lang sall dat woll düren, dat “Alltied in Ehr hollen” un heel besünners: “An hum denken”?

Wo fell word nich mehr an docht, dat disse “leev Lidd” Deel van de Vereen west hett? Word noch ´n Maal van hum proot? Villicht in de Tied glieks na hum sien Dood. Of villicht bi besünner Versammeln, bi de he to Leevtieden wat bidragen hett.

Mi is dat annerlesd in de Sinn schütt, as wi to Ehr van de nu stürven Lidden upstahn gahn sünd un an hör docht hebben. Well is anners noch all doodbleven un nich mehr dorbi? De een of anner Naam sitt noch in de Kopp. Man an all kann ik mi heel nich mehr besinnen.
„Ehrendes Andenken bewahren“, wo sull dat denn gahn?

Starvt een Minske ut Familje of Fründskupp – dat is wat anners. De Minske is nich würkelk dood. De leevt in mien Denken wieder, he is d`r blot nich. Un dat, so glöv ik, dürt so lang, bit dat de Tied d´r is un ik sülvst nich mehr denken kann.

Sall denn woll ok mien “Andenken bewahrt” worden un wo lang weet buten mien Familje un Fründskuppen, well ik weer un wat ik maakt hebb?

(c)elbondo
hier die hochdeutsche Fassung:
"Sehr traurig sind wir, dass unser liebes Mitglied so plötzlich von uns gegangen ist. Wir wollen ihn allezeit in Ehren halten und an ihn denken."
So oder ähnlich kann man manche Traueranzeige in der Zeitung lesen. Wenn ich das lese, denke ich oft: Wie lange soll das wohl dauern, dieses "allezeit in Ehren halten" und ganz besonders "an ihn denken"?
Wie schnell wird nicht mehr daran gedacht, dass dieses "liebe Mitglied" Teil vom Verein gewesen ist? Wird noch einmal von ihm gesprochen? Vielleicht in der Zeit gleich nach seinem Tod. Oder vielleicht bei besonderen Versammlungen, zu denen er zu Lebzeiten etwas beigetragen hat.
Mir ist das letztens in den Sinn geschossen, als wir zu Ehren der gestorbenen Mitgliedern aufgestanden sind und an sie gedacht haben. Wer ist sonst noch gestorben und nicht mehr dabei? Der eine oder andere Name sitzt noch im Kopf. Aber an alle kann ich mich gar nicht mehr erinnern.
"Ehrendes Andenken bewahren", wie soll das denn gehen?

Stirbt ein Mensch aus Familie oder Freundschaft - das ist etwas anderes. Der Mensch ist nicht wirklich tot. Der lebt in meinem Denken weiter, er ist bloß nicht hier. Und das, so glaube ich, dauert so lange, bis dass die Zeit da ist und ich nicht mehr denken kann.
Soll denn wohl auch mein "Andenken bewahrt" werden und wie lange weiß - außer meiner Familie und Freundschaften - wer ich war und was ich gemacht habe?

Einerlei, dann ist das alles vorbei und eines Tages auch das "in Ehren halten und an einen denken".

Du möchtest die Antworten lesen und mitdiskutieren? Tritt erst der Gruppe bei. Gruppe beitreten

Mitglieder > Mitgliedergruppen > Kreativ Schreiben > Forum > EHRENDES ANDENKEN BEWAHREN